De Kale Berg: een nieuwe uitdaging! - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Sjaak Schoonen - WaarBenJij.nu De Kale Berg: een nieuwe uitdaging! - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Sjaak Schoonen - WaarBenJij.nu

De Kale Berg: een nieuwe uitdaging!

Door: Sjaak

Blijf op de hoogte en volg Sjaak

02 Februari 2013 | Nederland, Papendrecht

Al heel lang heb ik geroepen, dat ik nog eens de Mont Ventoux wil beklimmen. Maar zo langzamerhand ebde die drang wat weg en leek het meer een kreet uit het verleden.
Tot ik vorig jaar november op de site kwam van Klimmen tegen MS. Op dat moment werd ik achterhaald door mijn vaak geslaakte kreet en was de beslissing snel genomen.

Op Tweede Pinksterdag aanstaande ga ik daarom proberen de kale berg minimaal één keer te bedwingen. Of ik toekom aan drie keer om zo als ‘gek van de kale berg’ verder door het leven te gaan, zal afhangen van de conditie van het moment en mijn trainingsmogelijkheden in de komende maanden.

Maar belangrijker nog dan het aantal malen dat ik fietsend boven kom, is het doel van deze beklimming, namelijk het inzamelen van geld voor het Nationaal MS Fonds om nog meer onderzoek te kunnen doen naar bijvoorbeeld betere medicatie voor de verschrikkelijke ziekte Multiple Sclerose.

Op deze site zal ik iedereen op de hoogte houden van mijn vorderingen op sportief gebied en van de hoogte van het ingezamelde bedrag. En natuurlijk hoop ik, dat mijn verhalen jullie als lezers zullen inspireren om deze schitterende actie ook financieel te steunen.
Daarom eindig ik dit stukje met jullie uit te nodigen eens op www.klimmentegenms.nl te kijken.

  • 11 Februari 2013 - 23:43

    Henk Benjamins:

    Sjaak,

    Leuk dat jij dit wil proberen voor dit goede doel en ik hoop ook dat jij de top gaat halen en zeker voor jouw
    zoon.
    Want dit is zeker te weten jouw drijfveer.

    Met vriendelijke groet,

    Eugenie en Henk Benjamins.

  • 17 Februari 2013 - 18:25

    Thea Bouwman:

    Hey Sjaak...wat een prima plan! Waar kan ik je sponsoren??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sjaak

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 160649

Voorgaande reizen:

08 Januari 2014 - 25 Januari 2014

Kenia 2014

17 Mei 2013 - 26 Mei 2013

Klimmen tegen MS

21 Juli 2011 - 09 Augustus 2011

Werkvakantie Home of Hope, Tamale

10 November 2010 - 26 November 2010

Werkbezoek in Wajir

04 Mei 2009 - 10 Juli 2009

Opbouw in Uruzgan

11 Januari 2009 - 22 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: