De kale berg 9: het uur U nadert - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Sjaak Schoonen - WaarBenJij.nu De kale berg 9: het uur U nadert - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Sjaak Schoonen - WaarBenJij.nu

De kale berg 9: het uur U nadert

Door: Sjaak Schoonen

Blijf op de hoogte en volg Sjaak

16 Mei 2013 | Nederland, Papendrecht

Het vertrek nadert. De koffers zijn vrijwel gepakt, de fiets is tip top in orde en alle fietsspullen zijn ingepakt en klaar om meegenomen te worden.
Gisteren een mooi artikel in de Klaroen, waarmee weer eenstukje aandacht voor deze prachtige actie is bereikt. Met dank aan de altijd actieve Chris Wijmans. Hartverwarmend blijven toch de reacties die je links en rechts nog altijd krijgt. Ook de giften blijven nog steeds binnenkomen. Vandaag alleen al weer 90 euro. Om stil van te worden. Mijn bedrag is de 2100 euro inmiddels ruim gepasseerd en dat had ik vooraf niet durven dromen.

Morgen gaan we rustig op pad en zakken we af naar het hopelijk zonnige zuiden van Frankrijk. De berichten zijn wat tegenstrijdig, maar ik hou me maar vast aan de laatste en die gaven toch weer wat hogere temperaturen door. Alleen die druppeltjes, die ze er bij tekenen steeds: dat vind ik wat minder.
Maar laten we eerst maar eens zien dat we in de buurt van die berg komen. Dan zien we wel verder.

• 16 Mei 2013 - 19:22

Ina:

Veel succes en na de grote inspanning een fijne vakantie, dat heb je dan verdiend. Doe je best, groetjes Ina

• 16 Mei 2013 - 19:25

Henk Benjamins:

Succes Sjaak, je gaat een topprestatie leveren. Wij zij trots op je. Wij willen ook nog sponseren waar kunnen we naar toe storten.

Groet Henk en Eugenie

• 16 Mei 2013 - 19:27

Ron:

Hoi ik wil je ook veel succes wensen. Voor jullie samen een leuke week.
    Groeten RON

• 17 Mei 2013 - 21:01

Peter En Ineke:

Toi toi toi....we denken aan je en hebben enorm respect voor
    jou en de hele groep renners!